Een artikel retourneren kan op twee manieren. Je kan enkel voor retourneerbare producten een aanvraag versturen, dit binnen de 30 dagen na ontvangst van je goederen.
Eerste mogelijkheid: vul het formulier op deze pagina in.
- Vul de gevraagde gegevens in.
- Duid aan dat je het product in onze webshop kocht.
- Duid de reden van de retour aan.
- Duid aan of je het product zelf wil terugsturen naar onze hoofdzetel of dat je het gratis wil binnenbrengen in een Goed thuiszorgwinkel.
- Klik op 'retour' aanvragen.
- Je krijgt binnen een paar minuten een mail met daarin het overzicht van je retour en verdere informatie over de opvolging van je retour.
Tweede mogelijkheid: retourneer rechtstreeks via je account en je bestellingshistoriek.
Werkwijze als je je product gratis wil terugbrengen naar een Goed thuiszorgwinkel:
Werkwijze als je je product wil terugsturen via bpost (of andere koerierdienst naar keuze):
- Klik op de knop 'retourneren' bij het product dat je wil terugsturen.
- Je ordernummer en artikelnummer zijn automatisch ingevuld.
- Omschrijf de reden van retour.
- Selecteer het aantal producten dat je wil terugsturen.
- Duid aan of je het product via bpost of een andere koerierdienst wil terugsturen naar onze hoofdzetel of dat je het gratis wil binnenbrengen in een Goed thuiszorgwinkel.
- Klik op 'aanvraag verzenden' nadat je alle gegevens hebt ingevuld.
- Je krijgt binnen een paar minuten een mail met daarin het overzicht van je retour en verdere informatie over de opvolging van je retour.