Goed verhuurt hulpmiddelen per maand. Bij de ontlening van het hulpmiddel betaal je een maand huur op voorhand, samen met een waarborg en eventuele andere kosten zoals vervoer of de aankoop van bijhorend materiaal.
- In onze Goed thuiszorgwinkels kan je kiezen tussen een contante of digitale betaling. Bij een levering aan huis kan je enkel digitaal betalen via Bancontact, Maestro, Mastercard, Visa V Pay of Visa Electron.
- Voor de volgende maanden huur ontvang je via de post telkens je tussentijdse factuur zodra die het minimumbedrag van € 25 bereikt.
- We nemen ook graag de zorg voor de betaling van deze tussentijdse facturen van je over: via een domiciliëring leggen we elke tussentijdse factuur ter betaling aan jouw bank voor. Contacteer je bank voor een domiciliëringsmandaat in en mail dat formulier naar mandaat@goed.be door.
- Wanneer je je gehuurd materiaal terug inlevert, maken we een eindafrekening. Elke begonnen maand wordt volledig aangerekend (ook als die niet volledig is verstreken). We verrekenen dan ook de waarborg en controleren of het materiaal in goede en propere staat is. Eventuele schade of extra reinigingskosten worden aangerekend.