leveringen
- Waar kan ik mijn webshopbestelling laten leveren?
- Wanneer wordt mijn webshopbestelling geleverd?
- Kan ik zelf een leveringsmoment kiezen?
- Wat zijn de leveringsvoorwaarden voor grote artikels?
- Kan ik mijn webshopbestelling volgen?
- Hoeveel bedragen de verzendkosten?
- Waarom is mijn bestelling opgesplitst in verschillende pakken?
- Wat is een discrete verpakking?
- Wat moet ik doen als ik mijn bestelling niet ontvangen heb?
- Ik heb een verkeerd product ontvangen. Wat nu?
- Op mijn track & trace staat dat mijn pakje bezorgd is, maar ik heb niets ontvangen. Hoe kan dat?
- Wie levert mijn webshopbestelling?
- Wat als ik niet thuis ben op het moment van levering?
- Mijn geleverde artikel uit de webshop is beschadigd of werkt niet. Waar kan ik terecht?
- Leveren jullie ook in het buitenland?
- Leveren jullie in het weekend?
- Kan ik mijn bestelling afhalen in een Goed thuiszorgwinkel?
- Hoe weet ik wanneer mijn bestelling klaarligt in een Goed thuiszorgwinkel?
- Kan iemand anders mijn bestelling komen afhalen in een Goed thuiszorgwinkel?